1.1. Upravljavec in Prodajalec: Upravljavec spletne strani www.piklerjevtrikotnik.si in prodajalec blaga je:
1.2. Definicije:
1.3. Strinjanje s Pogoji: S potrditvijo naročila in/ali z uporabo spletne strani se šteje, da je Uporabnik oz. Kupec v celoti seznanjen s temi Splošnimi pogoji, jih razume in jih v celoti sprejema kot zavezujoče.
2.1. Naročanje: Oddano elektronsko naročilo je nepreklicno. Prodajalec bo Kupcu poslal elektronsko potrdilo o prejemu naročila. Nakupna pogodba je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec Kupcu pošlje končno potrdilo naročila po elektronski pošti, ki vsebuje vse podatke o izdelku, ceni in dobavnem roku.
2.2. Cene in DDV: Vse cene so izražene v evrih (€) in vključujejo Zakonsko določen Davek na dodano vrednost (DDV), saj je Prodajalec zavezanec za DDV. Akcijske cene veljajo do preklica ali do razprodaje zalog in so ustrezno označene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
2.3. Načini Plačila: Kupec lahko izbira med naslednjimi možnostmi plačila:
3.1. Dostava in Stroški: Dostava se izvede na naslov, ki ga Kupec navede ob naročilu če se ne odloči za osebni prevzem. Strošek dostave se avtomatsko izračuna pred zaključkom nakupa.
3.2. Dobavni Rok: Standardni dobavni rok za Piklerjev trikotnik znaša 7-14 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka bo Kupec o tem nemudoma obveščen.
3.3. Pregled in Reklamacije ob Prevzemu: Kupec je dolžan ob prevzemu blago nemudoma pregledati. V primeru, da ugotovi vidne poškodbe na embalaži ali izdelku, mora to zabeležiti v zapisnik dostavne službe in o tem pisno obvestiti Prodajalca najkasneje v 3 delovnih dneh od prevzema. Naknadne reklamacije na vidne poškodbe se lahko zavrnejo.
Prodajalec jamči za kakovost in brezhibno delovanje Piklerjevega trikotnika ter vseh njegovih modularnih delov.
Kupec ima pravico uveljavljati stvarno napako v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijskega zakonika (OZ).
5.1. Pravica do odstopa (Potrošnik): Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga Prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (v skladu z 43.členom ZVPot).
5.2. Postopek in Stroški Vračila:
5.3. Vračilo Vplačila: Prodajalec bo Potrošniku vrnil vsa prejeta plačila (vključno z morebitnimi stroški dostave, ki so nastali ob nakupu) v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Vračilo se izvede na TRR račun Potrošnika ali direktno na kartico, ki se je uporabila pri nakupu.
6.1. Zbiranje in Uporaba: Prodajalec osebne podatke zbira in obdeluje izključno za namene izvedbe naročila (izdaja računa, dostava blaga), komunikacije s Kupcem ter za tržne namene (e-novice), če je Kupec k temu izrecno privolil.
6.2. Pravice Subjekta: Kupec ima v skladu z GDPR pravico do vpogleda, popravka, izbrisa (pravica do pozabe), omejitve obdelave in prenosljivosti osebnih podatkov. Za uveljavljanje teh pravic mora Kupec poslati pisno zahtevo na kontaktni e-poštni naslov Prodajalca.
7.1. Prizadevanje za Sporazumno Reševanje: Prodajalec si bo vselej prizadeval za sporazumno rešitev vseh sporov. Pritožbe je treba nasloviti pisno na e-poštni naslov Prodajalca. Prodajalec bo na pritožbo odgovoril v 7 delovnih dneh.
7.2. Izvensodno Reševanje Sporov (IRPS): Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega. V primeru spora se Potrošnik lahko posluži platforme za spletno reševanje sporov (SRPS). Za reševanje sporov je pristojno sodišče v Republiki Sloveniji.
Te določbe veljajo od datuma 14.10.2025